ג'ובס פלייס

מודעות דרושים בתחום פרסום בגוגל מתפרסמות מעת לעת, כשהמטרה שלהן למצוא עובדים איכותיים ומיומנים בתחום. מהו פרסום בגוגל ומה היתרונות שלו על פני פרסום באמצעי התקשורת הקונבנציונליים? לאיזה קהל יעד פונות מודעות הדרושים? היכן מתפרסמות מודעות הדרושים במקצועות השונים הקשורים בתחום הפרסום והשיווק בגוגל? בשורות הבאות נסה להזיב בקצרה ובצורה ממוקדת על השאלות דלעיל ולהעמיק קצת יותר את ההבנה באשר לחשיבותו של התחום.

פרסום בגוגל – כל היתרונות

פרסום בגוגל הוא אחד האמצעים היעילים ביותר העומדים לרשותם של בעלי עסקים המעוניינים להגדיל את קהל הלקוחות שלהם. פרסום בגוגל יכול להתבצע באמצעות קידום של עמוד נחיתה – עמוד אינטרנט המכיל מסר ממוקד באשר למוצר או השירות של העסק, או באמצעות קידום אתר האינטרנט שלו במנוע החיפוש המשמעותי ביותר בעולם כיום. היתרון הגדול של פרסום בגוגל טמון בעובדה שאתרי אינטרנט או מודעה בגוגל, מיועדים לקהל יעד מוגדר, שייחשף אליהם אך ורק אם יחפש בצורה ממוקדת את אחד השירותים או המוצרים המוצעים בהם. בניגוד לפרסום באמצעי התקשורת הקונבנציונליים הפרסום בגוגל ממוקד יותר, יעיל יותר ובעיקר – זול יותר באופן משמעותי מהפרסום בעיתונות, ברדיו או בטלוויזיה. מודעות דרושים בתחום פרסום בגוגל מסייעות לבעלי אתרי אינטרנט מצד אחד, או לחברות המתמחות בתחום, להגיע אל האנשים המתמחים בתחום ומכירים אותו על בוריו.

קהל היעד של מודעות דרושים

קהל היעד של מודעות דרושים בתחום פרסום בגוגל הוא אנשי מקצוע המתמחים באופן ספציפי בפרסום במנועי החיפוש השונים, ברשתות החברתיות ובפרט בגוגל. מומחים כאמור יכולים להיות מי שסיימו קורסים ייעודיים בתחום, המועברים על ידי חברות ואנשי מקצוע מומחים בתחום. לחילופין, המודעות הללו פונות לאנשי מקצוע אוטו דידקטיים, שהפנימו את החשיבות של התחום והתמחו בו באופן עצמאי. מודעות הדרושים פונות גם אליהם, ובלבד שיוכלו להוכיח מקצוענות, ידע מעמיק בתחום ורצון להשתלב בחברה שפרסמה את המודעה. מודעות הדרושים עוברות מפה לאוזן, מתפרסמות באתרי אינטרנט ורשתות חברתיות ולעיתים גם במודעות באמצעי התקשורת הקונבנציונליים. אם יש לך עניין בתחום, זה המקום הראוי ביותר עבורך להתחיל בו. כדאי ליצור קשר כעת ולעשות צעד משמעותי לעבר המשרה הבאה שלך בתחום פרסום בגוגל.     

תחום: מקומות עבודה