ג'ובס פלייס

אנשים שיש להם כישרון כתיבה, פעמים רבות אינם מודעים לעובדה שהם יכולים להפוך את היכולת המולדת הזו למקור פרנסה נהדר. כתיבה לאתרי אינטרנט היא אחד מהמקצועות המבוקשים ביותר כיום, כאשר הרוב המוחלט של העובדים הם פרילנסרים. מדובר בתפקיד עצמאי מאוד, אשר בדרך כלל יכול להתבצע בכל שעה ביום ולכן הוא קוסם בעיקר למי שיש לו זמן מוגבל לעבוד, כמו אימהות טריות וסטודנטים. מלבד העמידה בדד ליין, חשוב להכיר את כל הצדדים של המקצוע הזה ולקחת בחשבון גם את הקשיים שבתחום, במיוחד אם אתם מעוניינים להפוך אותו לעבודה העיקרית שלכם.

איך הפכה כתיבת התוכן למקצוע מבוקש

הביקוש לבניית אתרי אינטרנט עסקיים שמכילים תוכן ברמה גבוהה, הפך לקריטי בשנים האחרונות. השכלול ההולך וגובר של אתרי אינטרנט המוקמים עבור עסקים דומים, הפך את התוכן לכלי החשוב המבדיל ביניהם, לכן כתיבת תוכן מקצועית ואיכותית היא צורך אמיתי של המנהלים של אותם עסקים. כותבי תוכן יכולים למלא את הצורך הזה בשתי דרכים עיקריות:

  1. עבודה כחלק מצוות כותבים של חברת קידום אתרים, המעניקה מעטפת שלמה של שיווק בכמה פלטפורמות. לרוב מדובר הן בקידום אורגני והן בממומן, כאשר לעיתים ייתכן גם פרסום ברשתות חברתיות במקביל לגוגל.
  2. עבודה ישירה מול לקוח.

לכל אחת מהאופציות יש יתרונות וחסרונות שמומלץ לקחת בחשבון, הן בכדי להבין מאיפה להתחיל והן בשביל להתוות את הדרך המקצועית העתידית שלכם בעולם התוכן באינטרנט.

מדוע כדאי לעבוד כחלק מחברת תוכן ומהם היתרונות בעבודה עצמאית?

היתרון בעבודה בחברה העוסקת בקידום היא היכולת לקבל משימות רבות בכל חודש ולהעלות את רמת השכר. במידה ואתם כותבים בלבד ואינם מתמצאים בכל ענייני קידום האתרים, תוכלו להציע ללקוחות למעשה רק את היכולת הזו, מה שייתכן ויגרום להם שלא להיעזר בשירותיכם. חברת תוכן מקצועית, לעומת זאת, זקוקה בדיוק לכם בכדי להשלים את מארג העובדים האידיאלי, שכולל גם מקדמים מקצועיים ובוני אתרים.

בעבודה עצמאית, עם זאת – המתבצעת ישירות מול הלקוח, אתם אמנם יכולים להציע פחות כישורים אבל לחלוטין יכולים לבקש מחיר גבוה יותר. התמחור של העבודות שלכם יכול להשתנותת לפי רצונכם ואתם אינכם תלויים בהתחייבויות "של הבוס" כלפי הלקוח, יתרון גדול שבגללו רבים יעדיפו לפנות לדרך הזו ולהתפתח באופן עצמאי.

כיצד ניתן למצוא עבודה בתחום האינטרנט

מציאת משרה חדשה או פרויקטים של כתיבת תוכן בפרט ועבודה באינטרנט בכלל, היא משימה לא מסובכת מדי בעולם של היום. הביקוש גבוה ואתם יכולים בקלות למצוא את דרככם פנימה, בהקלקה פשוטה לאתר משרות או לקבוצות דרושים בפייסבוק. כדאי להגיע לריאיון העבודה או להצעת המחיר כשיש לכם כבר תיק עבודות מסוים, אותו תוכלו להציג ללקוח הפוטנציאלי שלכם או לחברת התוכן בה אתם מבקשים להשתלב כעובדים. זכרו שבמקצוע הזה הניסיון הוא חשוב יותר מכל וככל שתכתבו יותר, אפילו אם למגירה, כך תשתפרו ותהפכו לכותבים מצוינים.

תחום: מדריך חיפוש עבודה