ג'ובס פלייס

Rate this post

האם אתם רוצים להתקדם בקריירה אבל מוצאים שאתם תקועים באותו מקום ללא יכולת להתקדם? ובכן כדי להתקדם בעבודה ולטפס בסולם ההיררכיה עליכם לקחת שליטה על הדברים. על מנת להשיג את מטרות הקריירה שלכם, חיוני מאד שתהיה לכם אסטרטגיה מוגדרת.

להלן מספר פעולות שיוכלו לעזור לכם להתקדם בקריירה:

  1. מצאו מדריך או יועץ. כל אדם שהוא רציני לגבי המקצוע שלו צריך לעשות כל שביכולתו על מנת למצוא יועץ מנוסה. הוכח מעל לכל ספק שאנשים שמצאו לעצמם חונך ועברו אימון קריירה רציני, נוטים יותר להתקדם בקריירה שלהם. חפשו אדם ברמה גבוהה שמוכן לתמוך בכם, לעזור לכם להתקדם, ולשמש עבורכם חונך ומאמן אישי. אל תפספסו את הדבר החשוב ביותר, והוא בקשת עזרה. תופתעו לדעת שיש אנשים רבים שמוכנים להנחיל מניסיונם לאחרים. כל מה שצריך לעשות, זה פשוט לבקש.
  2. שנו את מהלך המחשבה וחישבו כאילו אתם בעלי העסק. התייחסו לעבודה שלכם יום יום ושעה שעה כאילו אתם בעלי העסק. התייחסו לשעות העבודה כאל משימת ייעוץ, כאילו אתם היועצים של המנהלים הבכירים. בעידן המודרני חברות אינן מתחייבות לשמור על העובד עד ליציאתו לפנסיה, ואתם לא יכולים "לחפף" את יום העבודה. אתם חייבים להצטיין גם על מנת להמשיך להיות מועסקים וגם כדי שתוכלו להשיג בעתיד את המשרה הבאה שלכם.
  3. השמיעו את קולכם. בוודאי יש לכם השגות לגבי רמת השכר שלכם ולגבי יחסה של ההנהלה הבכירה לתוצאות ההשקעה וההצטיינות שלכם. זה לא דבר חריג. אך לידיעתכם, ההנהלה הבכירה שמה לב לעובד רק בשעה שצצות בעיות ומשהו משתבש. בדרך כלל רק אז זוכים העובדים לתשומת הלב הראויה. אתם יכולים לזכות בתשומת לב חיובית אם למשל תשבו בדיונים ליד מי שמנהל את הדיון. מומלץ להציץ מראש בסדר היום של הישיבה ולהכין כמה נקודות דיון מעניינות שימשכו את תשומת ליבם של משתתפי הדיון. אם תשבו ותחכו בשקט כשברקע מתקיימים הדיונים, לא תצליחו לקדם את הקריירה שלכם.
  4. עזרו לקולגות שלכם במקום העבודה. אתם יכולים להגדיל את החשיפה שלכם בשעה שאתם תומכים ועוזרים לכל מי שמוצף בעבודה, כורע תחת העומס או שאינו מסוגל לעמוד בקצב. יתכן מאד שהעזרה שאתם מציעים חורגת ממסגרת המשרה המוגדרת שלכם, אבל התנדבות היא דרך מצוינת להרשים את המנהלים, להראות להם את כושר ההשתלבות שלכם בעבודת הצוות, ואת יכולת המנהיגות שמאפיינת אתכם.

אל תתביישו לקחת קרדיט על עבודתכם המצוינת, אחרת מישהו אחר ייקח את הקרדיט לעצמו. ניתן לעשות זאת כאשר שולחים למנהל דוחות שבועיים שמתארים את ביצוע המשימות תוך הדגשת ההישגים והעמידה ביעדים.

תחום: מדריך חיפוש עבודה

Rate this post