ג'ובס פלייס

Rate this post

יש דברים שקשה מאוד לדבר עליהם והליכה לעולם של אדם קרוב היא אחד מהם. אנו רוצים לשמור על אופטימיות ואנרגיות חיוביות לאורך החיים שלנו אולם אין אדם החי לנצח, אין אדם המוגן מפני הזקנה או מפני מחלות שונות ולכל אחד מגיע זמנו להשלים את משימותיו בעולם הזה. כאשר אדם הולך לעולמו על המשפחה הקרובה מדרגה ראשונה לדאוג לסידורי הקבורה וההלוויה. בני המשפחה הנוספים והחברים בדרך כלל מסייעים לבני הדרגה הראשונה בסידורי השבעה כיוון שאלה לא יכולים לעשות כלום בשבוע זה. בין הדברים שיש לדאוג להם בדחיפות עם פטירת המנוח הוא הדפסת מודעות אבל ופרסומן.

כמה זמן יש לנו לפרסם את מודעות האבל כדי שיהיה רלוונטי?

את מודעות האבל יש לפרסם בהקדם האפשרי לאחר פטירת המנוח וזאת כדי לאפשר למכריו ואנשי האזור המעוניינים לחלוק כבוד, להגיע אל ההלוויה ואולי גם אל השבעה לאחר מכן לניחום בני המשפחה. ניתן לפרסם את המודעה גם יום-יומיים לאחר ההלוויה אם רוצים בכך אולם בדרך כלל נהוג שבמודעה ייכללו גם פרטי ההלוויה למי שירצה להגיע לחלוק כבוד.

מה יש לכלול בהדפסת מודעת אבל?

מודעת אבל תהיה בדרך כלל בגודל של A5  אולם גודל המודעה תלוי לגמרי בכם. המודעה תודפס בצבעי שחור לבן מטעמי צניעות וכיאה לחדשה המתפרסמת. בדרך כלל המשפט העליון הראשון שיופיע יהיה משפט הקדמה שיהיה בדרך כלל "ברוך דיין האמת". לאחר מכן נהוג לכלול משפט ראשון עם קרבתו של המנוח לבני המשפחה: "בצער רב… אנו מודיעים על פטירתו של… אבינו, סבנו…"

מתחת לזה יופיע בגדול שם המנוח (שם פרטי ושם משפחה) עם הסיומת ז"ל.

מתחת לזה יופיע בכיתוב קטן יותר פרטי ההלוויה כולל תאריך עברי ולועזי, שעת ההלוויה, שם בית העלמין וכתובת. מתחת לזה יהיו פרטי השבעה: כתובת, קומה, מס' בית ושם המשפחה המופיע על דלת הכניסה. לצד זה יופיעו שמות האבלים או שמות המשפחה האבלות.

היכן תולים ומי תולה את המודעות? כמו כן – איך ניתן לפרסם אותן בזמן קצר ביותר?

את מודעות האבל נהוג לתלות באזור המגורים ובאזורים בהם נהג לעבוד/להסתובב המנוח. הסיבה לכך היא בעצם שבסביבת המחייה שלו סביר יותר שאנשים יכירו אותו והמטרה של המודעות הללו היא שאנשים שמכירים את המנוח ידעו על החדשה המצערת ואולי ירצו להגיע לנחם את המשפחה האבלה או להגיע אל ההלוויה לחלוק כבוד אחרון לנפטר. משום כך חשוב לתלות את המודעות בזמן קצר ביותר ומכיוון שלא בראש של בני המשפחה להתעסק עם הדברים הללו כדאי לשכור את שירותיה של חברת ההדפסות שתדפיס עבורכם את המודעות בכמות הנדרשת ותגיע אל המקומות שתרצו שהיא תתלה בהם את המודעות ותבצע את העבודה עבורכם. כמובן שתמיד אחד החברים או בני המשפחה שלא מדרגה ראשונה יכול לדאוג לנושא גם כן.

תחום: מקומות עבודה

Rate this post