ג'ובס פלייס

Rate this post

שוק העבודה הוא שוק קשה ותחרותי וזוהי בעצם הסיבה מדוע אנו נזקקים ללימודים. כל תחום שאנו לומדים יכול לתת לנו יתרון בשוק העבודה. למשל אם למדנו רפואה ברור שנוכל לעבוד בתור רופאים, אך אם ידיעת השפות שלנו מוגבלת לעברית נוכל להעניק שירות רק לדוברי עברית מכיוון שאין לנו יכולת לתקשר עם דוברי הערבית. אך מי שלמד רפואה ובמקביל גם בחר בלימודי ערבית, מגדיל את האפשרויות אשר פתוחות בפניו ויכול למצוא עבודה בקלות רבה יותר.

לימודי ערבית יכולים לעזור לכם מאוד בשוק העבודה וישנן עבודות רבות אשר מתאימות לדוברי ערבית. חלקן דורשות את ידיעת השפה ברמה גבוהה, אך רבות מהן מסתפקות בדיבור שוטף. להלן כמה מהאפשרויות אשר יכולות לעמוד בפניכם במידה ובחרתם בלימודי ערבית מדוברת.

עבודות לדוברי ערבית

עבודה בקול סנטר ומוקדי שירות לקוחות – מרכזים טלפוניים בהם מעניקים שירות ללקוחות הם דבר שכיח בימינו. בנקים, חברות ביטוח, ספקי אינטרנט ואפילו משרדי ממשלה מעניקים שירות טלפוני. חלק גדול מהשוק בארץ הוא דובר ערבית ונזקק לאנשי שירות אשר יכולים לתקשר בשפתו. ידיעת השפה הערבית יכולה להגדיל את הסיכויים שתתקבלו לעבודה.

מקצועות חופשיים – בעלי מקצועות חופשיים, כמו למשל אדריכלים, רואי חשבון, פסיכולוגים, עורכי דין ואחרים יכולים למצוא לקוחות. אך כאשר הם שולטים בשפה הערבית זה פותח עבורם שוק חדש ומאפשר להם להשיג עוד לקוחות חדשים ולזכות בהכנסה נוספת.

טכנאי שירות – יודעים איך לתקן מזגנים או אולי טלוויזיות, אם כך אתם טכנאי שירות. אבל למה שתהיו מוגבלים לעבוד עם קהל לקוחות דוברי עברית בלבד. לימודי ערבית יעזרו לכם למצוא לקוחות חדשים ולהרוויח יותר. תוכלו לפרסם את שירותיכם במגזר הערבי ולהגדיל את נתח הלקוחות.

עבודות תרגום – בשוק ישנו ביקוש להרבה מאוד עבודות תרגום מסוגים שונים. אתם יכולים למצוא ביקוש לכך במשרדי ממשלה, אמצעי התקשורת ואפילו לקוחות פרטיים הנזקקים לעבודות תרגום מזדמנות. לימודי ערבית יאפשרו לכם להשתלב במקומות עבודה אלו, כמו גם לעבוד באופן עצמאי.

מקצועות ההוראה – לימודי ערבית יאפשרו לכם להשתלב במקצועות הוראה שונים, לאו דווקא בתור מורים לערבית בבתי הספר. למשל במקרים רבים מכוני הפסיכומטרי מחפשים דוברי ערבית בעלי ציון פסיכומטרי גבוה על מנת להעביר קורסים של הכנה לפסיכומטרי. יתכן שגם תוכלו להעניק שיעורים פרטיים לילדי בית הספר.

קידום אתרים – קידום אתרים הוא אחד המקצועות החמים ביותר בשוק. יש בו פוטנציאל להכנסה גבוהה וניתן לעבוד כפרי לנסרים בשעות נוחות וגמישות. אך קידום אתרים דורש את ידיעת השפה של האתר שאותו אתם מקדמים. אם תלמדו ערבית תוכלו להגדיל את היצע העבודות עבורכם.

עבודות בתפקידים ביטחוניים – לימודי ערבית פותחים בפניכם אינספור אפשרויות של מקומות עבודה בתחום הביטחוני, כולל משרד הביטחון, השב"כ ושירותי המודיעין. במקומות אלו ישנה דרישה גדולה לדוברי ערבית לצורך מילוי של מגוון תפקידים, החל מתפקידי האזנה ועד תפקידי שטח.

תחום: מקומות עבודה

Rate this post