ג'ובס פלייס

Rate this post

שמעתם על מקצוע קידום האתרים ואתם רוצים לדעת אם אתם בנויים לזה? אמרו לכם באיזה קורס שאין שום צורך בידע מוקדם וכל אחד יכול להיות אבל אתם קצת חושדים שרק רוצים למכור לכם?

בכתבה הבאה נביא בפניכם מה נדרש כדי להיות איש SEO טוב ומקצועי, לא נמכור לכם שכל אחד מתאים לעבודה ולא נשקר לכם שצריך להיות אלברט איינשטיין כדי לקדם אתר בגוגל.

מה צריך להיות כדי להיות בעל מקצוע בקידום אתרים?

• יכולת למידה דינמית – תחום קידום האתרים מתבסס על האלגוריתם של גוגל, לזה יש מעל 200 פרמטרים שונים כדי למדוד אתר או עמוד באתר על ביטוי מסוים. פרמטרים אלו משתנים תקופות, עדכונים יוצאים בכל כמה חודשים וגוגל לא תמיד מגלה את כל סודות המקצוע צריך להישען על מחקרים ותוצאות של ניסיונות שעושות חברות מחקר מיוחדות, כלי אנליזה בתשלום ובלוגרים חזקים בתחום, לפעמים התחום מקבל תפנית כל כך חזקה שעד שמה שהכרת שנה לפני כבר לא תופס ואף עושה ההפך מלקדם את האתר, לכן חשוב שתהיו בעלי יכולת למידה אישית דינמית וטובה.
• להבין אנגלית – קידום האתר אמנם בעברית אבל הקוד רשום באנגלית, רוב המידע הכי עדכני על קידום אתרים לרוב תמצאו באנגלית, רוב הכלים שבהם עושים שימוש לקידום אתרים הם באנגלית. לכן חשוב שתדעו אנגלית.
• לדעת HTML זה המינימום אבל אם תדעו גם שפת תכנות ושרתים יש לכם יתרון – בקידום אתרים מתעסקים הרבה עם קוד, שגיאות שמפריעות לגוגל לסרוק את האתר, זמני טעינה של האתר ועוד. לכן אם תדעו שפת תכנות או ידע בשרתים יהיה לכם יתרון קל.
• יצרתי בתחום התוכן – אמנם בקידום אורגני מתעסקים הרבה עם קוד אבל בסופו של יום כל התחום נשען על תוכן, ביטויים, מידע, מדיה ועוד… אם תהיו יצירתיים, תדעו להביא לגולש בדיוק מה שהוא רוצה לראות ולקרוא אתם תצליחו גם להתקדם בגוגל.

• להכיר את נכסי גוגל – דבר נוסף שחשוב מאד הוא להכיר את תחום העבודה שאתה עוסק בו. לגוגל יש נכסים דיגיטלים בפריסה עצומה. על מנת להיות איש SEO מעולה חשוב להכיר את הנכיסם וזאת בעיקר על מנת להציע את הכלים והאפשרויות הנוספות ללקוחות שלכם. בין הנכסים המוכרים של גוגל ניתן למצוא את וויז, גוגל בלוגים, גוגל לעסקים, גוגל פלוס (ירד מהאוויר סופית) ועוד.

תחום: העבודה הנכונה בשבילי

Rate this post